مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 03:252023-07-12بين الملل

تل آویو با «جنگ داخلی» فاصله ای ندارد!


وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از تک روی بنیامین نتانیاهو در اجرایی کردن برنامه اصلاحات قضایی هشدار داد که با ادامه پافشاری نتانیاهو، - تل آویو به سرعت به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسانه های عبری زبان به نقل از یکی از سران با نفوذ و معارض سیاست های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاش ساختند که این مقام صهیونیستی هشدار داده است که اسراییل در آستانه جنگ داخلی قرار گرفته است.

خبرگزاری المیادین شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که بنی گانتز وزیر پیشین وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد به برنامه اصلاحات قضایی نتانیاهو هشدار داد در صورت سماجت نتانیاهو در تصویب این طرح قضایی، اسراییل به سرعت به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری فلسطینی، هزاران تظاهرکننده شامگاه امروز (سه شنبه) در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو، به خیابان ها آمده و فرودگاه بن گوریون و بزرگراه های اصلی این شهر را محاصره کردند.

این اعتراضات از زمانی شکل گرفت که ائتلاف راست گرا کابینه بنیامین نتانیاهو، تصویب لایحه ای را برای محدود کردن اختیارات دستگاه قضایی در دستورکار قرار داد که به باور تحلیلگران اوضاع فلسطین اشغالی، این رویکرد یکی از عمیق ترین شکاف ها طی دهه های اخیر این رژیم موقت نامشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو با «جنگ داخلی» فاصله ای ندارد!

تل آویو با «جنگ داخلی» فاصله ای ندارد!