مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-14سياسي

موضع غلط روسیه درباره جزایر سه گانه ایران باید جبران شود


موضعی که روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایران گرفت کاملاً غلط بوده و باید جبران شود.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: امنیت اخلاقی با عفاف و حجاب محقق می شود که امری بین المللی است و تنها به ایران محدود نمی شود.

وی بیان کرد: نه فقط جوامع اسلامی که غربی ها برای ایجاد امنیت اجتماعی راهکار ارائه کرده اند که اگر کسی اعتقاد به دینی نداشته باشد با بی بند و باری به خانواده و جامعه سالم دست نخواهد یافت.

آمار بالای تجاوزات جنسی در غرب امام جمعه کرج با بیان اینکه روابط آزاد زن و مرد در غرب وجود دارد، تصریح کرد: پس چرا در این جوامع آمار تجاوزات جنسی اینقدر بالا است که نشان می دهد این آزادی امنیت اجتماعی به وجود نمی آورد.

وی با اشاره به تجاوزات جنسی و خشونت علیه زنان خاطرنشان کرد: مطابق آمار رسمی در کشورهای آمریکایی و اروپایی و رژیم صهیونیستی 40 تا 70 درصد از زنان کشته شده در این کشورها توسط شریکان جنسی خودشان بوده که در آمریکا یک سوم زنان به قتل رسیده توسط دوست پسرانشان بوده است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز صحبت از برده جنسی است که سالانه 20 هزار نفر به آمریکا برای بردگی به این کشور قاچاق می شوند که با وعده هایی همچون تحصیل به این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع غلط روسیه درباره جزایر سه گانه ایران باید جبران شود

موضع غلط روسیه درباره جزایر سه گانه ایران باید جبران شود