مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-06اجتماعي

برگزاری جشن بزرگ لحظه های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه های پایتخت


همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و ایام سعید اعیاد قربان و غدیر، جشن بزرگ لحظه های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه های پایتخت برگزار شد.

- همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و ایام سعید اعیاد قربان و غدیر، جشن بزرگ لحظه های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه های پایتخت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مراکز تحت پوشش سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، در دهه ولایت و امامت، با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در راستای معنویت افزایی که یکی از بندهای مهم الگوی تربیتی، آموزشی و درمانی 9 گام است، قدم برداشته است.

در این راستا نصب پرچم با نام مقدس حضرت امیرالمومنین (ع) و آذین بندی مراکز، توزیع غذای نذری بین مددجویان و اجرای نمایش به مناسبت این اعیاد سعید از جمله برنامه های برگزار شده بود.

برپایی موکب جنب گرمخانه ها با عنوان من غدیری ام ، سخنرانی با حضور روحانیت معزز و مداحی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام تحت عنوان خورشید نجف، برگزاری جشن ویژه دهه ولایت و امامت با عنوان نبوت عشق، تجلیل از سادات تحت برنامه نشان علوی نیز از دیگر برنامه هایی است که در این اعیاد سعید در مراکز یاورشهر و گرمخانه های تهران اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بزرگ لحظه های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه های پایتخت

برگزاری جشن بزرگ لحظه های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه های پایتخت