مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-29سياسي

ساخت 2000 کیلومتر راه در کردستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی


براساس انعقاد تفاهم نامه ای چهار ساله با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) دو هزار کیلومتر جاده جدید در کردستان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه محرومیت زدایی کردستان و تفاهم نامه با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) که با حضور سردار آبرومند در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ساخت 70 هزار واحد مسکونی برای محرومین در قالب این تفاهم نامه و میان دستگاه های اجرایی و قرارگاه امام حسن امضا شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: اجرای عملیات بیش از دو هزار کیلومتر راه جدید و حدود 600 کیلومتر مرمت و بازسازی در یک قرارداد 4 ساله به این قرارگاه واگذار خواهد شد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرای حدود 500 هزار هکتار طرح آبخیزداری، ساخت و تجهیز 15 ایستگاه پمپاژ با هدف توسعه اراضی کشاورزی در وسعت 28 هزار هکتار از دیگر بخش های تفاهم نامه منعقد شده است.

ایجاد اشتغال در زنجیره ارزش 4 رسته اصلی گردشگری، صنایع دستی، دست بافته ها و باغداری و ساخت 8 مدرسه به صورت مشارکتی از دیگر مفاد قرارداد و تفاهم نامه ای بود که مابین استاندار کردستان و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در این نشست امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2000 کیلومتر راه در کردستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی

ساخت 2000 کیلومتر راه در کردستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی