مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-25فرهنگي

برگزاری کارگاه های جانبی و آموزشی گروه های سرود کشور


سید مجتبی ذبیحی دبیر دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی از برگزاری کارگاه های جانبی و آموزشی در جهت توانمند سازی گروه های سرود کشور در چارچوب جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خبرداد.

- سید مجتبی ذبیحی دبیر دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی از برگزاری کارگاه های جانبی و آموزشی در جهت توانمند سازی گروه های سرود کشور در چارچوب جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی ذبیحی دبیر دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی از برگزاری کارگاه های جانبی و آموزشی در جهت توانمند سازی گروه های سرود کشور در چارچوب جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در ادوار گذشته حداکثر 150 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال می شد ادامه داد: جشنواره امسال میزبان 430 اثر با گستردگی جغرافیایی فوق العاده بوده است به این معنا که از روستاها تا مراکز استان ها در این جشنواره شرکت کرده اند و داوران جشنواره را هماهنگ کردیم و از بین 430 اثر ارسالی، 30 گروه سرود با محتوای امام رضا به مراحل پایانی راه پیدا کرده اند.

ذبیحی افزود: جشنواره امسال به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان در سه بخش رقابتی شامل گروه های 25 نفره با سطح و کیفیت بالا، بخش گروه های پاتوقی که اجرای خیابانی و میدانی داشته اند و بالاخره در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های جانبی و آموزشی گروه های سرود کشور

برگزاری کارگاه های جانبی و آموزشی گروه های سرود کشور