مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-29حوادث

وقوع دو تصادف در جاده تزانزیت زنجان – قزوین 10 نفر را راهی بیمارستان کرد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای سه خودرو در جاده ترانزیت زنجان – قزوین چهار مصدوم بر جا گذاشت.

- حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع تصادف زنجیه ای در کیلومتر 98 جاده ترانزیت زنجان – قزوین به ندای امداد بلافاصله 2 تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعتکار شهرستان ابهر برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

  سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به برخورد سه دستگاه خودرو شامل پژو 207، پراید و نیسان در این حادثه گفت: تیم های امدادی اقدام به رهاسازی یکی از مصدومان حادثه کرده و 2 نفر از آنها نیز توسط تیم های هلال احمر به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شد.

  وی با بیان اینکه سه مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تاکید کرد: رهاسازی و امدادرسانی به مصدومان این سانحه با 2 ساعت تلاش بی وقفه امدادگران هلال احمر به پایان رسید.

وی به تصادف دیگری در کیلومتر 4 جاده زنجان – قزوین اشاره کرد و افزود: در این سانحه یک دستگاه پراید واژگون و 5 نفر نیز مصدوم شدند.

  سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حادثه ساعت 14 و 21 دقیقه رخ داد که امدادگران اقدام به تثبت صحنه تصادف کردند و اورژانس مصدومان را به بیمارستان منتقل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع دو تصادف در جاده تزانزیت زنجان – قزوین 10 نفر را راهی بیمارستان کرد

وقوع دو تصادف در جاده تزانزیت زنجان – قزوین 10 نفر را راهی بیمارستان کرد