مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-30پزشكي

شهرداری ها اقدام به ایجاد جان پناه برای سگ های بلا صاحب کنند


با وجود تکلیف شهرداری ها نسبت به احداث جان پناه برای سگ های بلا تکلیف، شهرداری ها در همه شهرها باید اقدام به ایجاد جان پناه برای نگهداری از حیوانات کنند.

- مصطفی زبردست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه وجود سگ ها و حیوانات بلا صاحب یک معضل در همه استان ها است، اظهار کرد: سازمان دهیاری ها و شهرداری ها وزارت کشور، شهرداری ها را مکلف کرده که نسبت به تاسیس جان پناه برای نگهداری این حیوانات در شهرها اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در خرم آباد و بروجرد جان پناه ایجاد شده است، که باید در قالب کمیته ها و تیم ها جمع آوری سگ های بلاصاحب را انجام دهند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان تاکید کرد: در دیگر شهرستان ها هم نیاز به تاسیس جان پناه برای سگ های بلا صاحب داریم، البته جمع آوری این حیوانات نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

زبردست با بیان اینکه برخی از شهروندان از سر دلسوزی پسماند غذای خود را به حیوانات می دهند، گفت: همین کار باعث می شود، حیوانات این محیط را امن و ایمن تلقی کنند و مجدد برای دریافت غذا مراجعه کنند،اتفاقی که گاهی باعث بروز حوادثی می شود .

وی با اشاره به اینکه از شهروندان تقاضا داریم در وهله اول از غذا دادن کودکان به حیوانات بلا صاحب جلوگیری کنند، گفت: نکته مهم اینکه در صورت گزش و آسیب توسط حیوانات ده تا پانزده دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها اقدام به ایجاد جان پناه برای سگ های بلا صاحب کنند

شهرداری ها اقدام به ایجاد جان پناه برای سگ های بلا صاحب کنند