مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-16سياسي

دشمنان نظام در پی هویت زدایی از نسل جوان کشور هستند


دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پی هویت زدایی از نسل جوان کشورمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یونس فاتح در دیدار با اعضای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، با اشاره به برگزاری بخش های از این جشنواره در تبریز، افزود: برگزاری چنین همایش هایی علاوه بر اینکه سبب تقویت و استحکام نمایش های آیینی و سنتی می شود؛ منجر به آشنایی نسل جوان با داشته های غنی فرهنگ اجدادشان می شود.

وی یکی از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم را تمرکززدایی از فعالیت های فرهنگی و هنری دانست و ادامه داد: دولت به دنبال آن است که برگزاری جشنواره های بین المللی در حوزه های فرهنگی و هنری فقط مختص تهران نباشد و این فعالیت ها به سایر استان ها و شهرستان ها تعمیق یابد.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: ایران سرزمینی با قدمت تاریخی کهن است که برخلاف سایر کشورها نیازمند تمدن سازی با روش های هالیودی نیست چون که در طبع و جوهر مردمان این دیار همیشه فطرت های الهی سینه به سینه از گذشته تا حال منتقل شده است.

وی افزود: قرن هاست که در این دیار نقاله خوانی رسم مرسوم در اجتماعات بوده و حتی در مراسم های جشن و سرور از هنر عاشیق نوازی بهره گرفته می شود تا علاوه بر سرگرمی و تفریح، آموخته های اجداد و گذشتگان به نسل های جدید ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نظام در پی هویت زدایی از نسل جوان کشور هستند

دشمنان نظام در پی هویت زدایی از نسل جوان کشور هستند