مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-24سياسي

اختتامیه جشنواره شعر نمازجمعه برگزار شد


اختتامیه جشنواره شعر نمازجمعه امروز با حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در مجتمع فرهنگی، - آموزشی آدینه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه جشنواره شعر نمازجمعه امروز با حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در مجتمع فرهنگی، آموزشی آدینه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نغمه مستشار نظامی دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان یک رسانه اسلامی و راهبر فرهنگی با ایجاد خط مشی برگرفته از قرآن مجید و سیره اهل بیت، جامعه را آماده شکوفایی و دفاع فرهنگی می کند.

در این میان شعر نیز به عنوان هنر اول ما فارسی زبانان و رسانه تأثیرگذار و پرمخاطب نقش مهم در رشد و گسترش آگاهی و ایجاد هوشیاری معرفتی جامعه دارد.

وی افزود: در همین راستا اکنون که رسانه ها به عنوان ابزاری تأثیرگذار در سطح جهانی درآمده اند و از آنها برای ترویج و تبلیغ فرهنگی استفاده می شود پیوند این دو رسانه و همدلی شاعران و ائمه جمعه علاوه بر فرصتی ارزشمند جهت ارائه اشعار مناسب گامی مناسب به سوی نوآوری و تأثیرگذاری جلوه های روحانی این فریضه عبادی و سیاسی در سرنوشت سازی و پرورش نسلی مؤمن و انقلابی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره شعر نمازجمعه برگزار شد

اختتامیه جشنواره شعر نمازجمعه برگزار شد