مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:052023-06-28سياسي

مساجد باید به محل پیوند نسل جدید و قدیم تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مساجد باید به محل پیوند نسل جدید و قدیم تبدیل شود، گفت: مسجد اگر موجب پیوند بین جوانان و نسل گذشته شود یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در این بازدید و در جمع جوانان و فعالان این مساجد، اظهار کرد: مساجد شما جوان گرا و فعال است، در گذشته شاید امامان جماعت در عرض چند دقیقه می توانستند فعالیت های مسجدشان را بگویند اما شرایط مسجد شما طوری است که هر چه بیشتر درباره فعالیت های مسجد توضیح می دهید، عرصه های بیشتری باز می شود که نیاز به توضیح دارد، این ها نشان زنده بودن و فعال بودن مسجد است و این شرایط را خیلی باید قدر دانست.

وی ادامه داد: امام جماعت مسجد شما با خانواده هجرت کرده و به اینجا آمده اند، این هجرت هم نزد خدای متعال خیر، برکت، تحول و خلاقیت را به ارمغان می آورد، مدیرکل سازمان تبلیغات استان نیز وجودشان برکت است و نظام امامت را در مساجد استان دنبال می کنند، این نگاه ایشان در باب مساجد و استفاده بهینه از ظرفیت مسجد جای شکر دارد، امیدواریم در سایه مدیریت ایشان و همکارانشان شاهد تحولات خوبی در استان باشیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ظرفیت مساجد خیلی بیشتر از چیزی است که ما تصور می کنیم، این حرف هایی که از امام جماعت این مساجد شنیدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید به محل پیوند نسل جدید و قدیم تبدیل شود

مساجد باید به محل پیوند نسل جدید و قدیم تبدیل شود