مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-03اجتماعي

دانش آموزان مناطق محروم تحت پوشش مناطق شبانه روزی قرارمی گیرند


معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش تحصیلی مدارس شبانه روزی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جمالی آرند بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مجوز تأسیس و راه اندازی پنج مدرسه نمونه دولتی شبانه روزی صادر شده است.

وی بیان داشت: به منظور ارتقا کیفیت آموزش و ایجاد فرصت های مناسب آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار با پیگیری های وزارتی و کار کارشناسی، با صدور مجوز راه اندازی پنج مدرسه در سال تحصیلی 1403- 1402 موافقت شد.

جمالی آرند افزود: از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول، دبیرستان های حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد، دبیرستان جوادیه در دهدشت، دبیرستان های آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران است که مجوز تأسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش و پرورش اخذ شده است.

وی اظهار داشت: برای هر یک از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی، ظرفیت پذیرش 60 دانش آموز متوسطه اول در شهرستان های بویر احمد، کهگیلویه و گچساران اخذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مناطق محروم تحت پوشش مناطق شبانه روزی قرارمی گیرند

دانش آموزان مناطق محروم تحت پوشش مناطق شبانه روزی قرارمی گیرند