مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-01فرهنگي

روبات ها در تئاتر شهر حضور دارند/ «کوران» در جشنواره تئاتر عروسکی


سومین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای 10 اثر نمایشی در بخش های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز شنبه 10 تیر و در سومین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک 10 اثر در بخش های بزرگسال، کودک و نوجوان، فراگیر، مهمان و فضای باز اجرا می شود.

در سومین روز جشنواره نمایش کوران به نویسندگی موریس مترلینگ و کارگردانی وحید نفر از تهران با مدت زمان 25 دقیقه و در 2 نوبت 18 و 20 در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

همچنین کارگردان نمایش مجموعه نیز پذیرای نمایش قصه بخت به نویسندگی داود فتحعلی بیگی است که با کارگردانی مشترک ابوالفضل میروککیلی و محمدحسن ابویی از مهریز یزد با مدت زمان 40 دقیقه و در 2 نوبت 17 و 19 اجرا می شود.

نمایش گربه نره و روباه مکار هم همچون 2 روز گذشته نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.

سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی نیز در این روز پذیرای نمایش هبوط به نویسندگی و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس با مدت زمان 50 دقیقه می شود که در 2 نوبت 18 و 20 اجرا می شود.

سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در 2 نوبت 18 و 20 میزبان اجرای نمایش چهچه چلچله چهل گیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روبات ها در تئاتر شهر حضور دارند/ «کوران» در جشنواره تئاتر عروسکی

روبات ها در تئاتر شهر حضور دارند/ «کوران» در جشنواره تئاتر عروسکی