مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-04اقتصادي

بانک ها به معنای واقعی در بحث حمایت تولید وارد میدان شوند


در بحث کمک به تولید و حمایت از تولید کنندگان، سیستم بانکی به معنای واقعی کلمه وارد این میدان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با رییس شعب بانک سپه استان همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم موسویان، اظهار کرد: مشکلاتی که گاهی از موارد در عرصه بانک مطرح می شود مربوط به کارکنان و افراد نیست و این مشکل بیشتر به ساختار، قوانین و سیستم بانکی ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه قانون عملیات بانکی که در سال 61 نوشته شده مبنی بر حذف ربا از معاملات بانکی است، گفت: مرحوم موسویان نیز بر این موضوع تأکید داشتند که این قانون در میدان اجرا منطبق بر واقعیت های اقتصادی ما نیست و نیاز به اصلاحاتی دارد.

امام جمعه همدان، خاطرنشان کرد: آموزش مسائل و قوانین بانکی در سطح عمومی می تواند کمک کند تا از بخشی از مشکلات ربوی نجات پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات ربوی، از آسیب پذیرترین رفتارها و مشکلات است، بیان کرد: لازم است برای اقدامات در این عرصه، بیشتر به قوانین عملیات پولی و بانکی توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: مشکل مسکن یکی از مهم ترین دغدغه ها و نگرانی های مردم خصوصاً در همدان است، متأسفانه گاهی از موارد با افزایش 60 درصدی اجاره بها مسکن مواجه هستیم که مستأجر برای این کار نیازمند وام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها به معنای واقعی در بحث حمایت تولید وارد میدان شوند

بانک ها به معنای واقعی در بحث حمایت تولید وارد میدان شوند