مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:312023-07-13سياسي

حدادعادل: مهندسی حل مسأله ویژگی مجلسی ها در دوره دوازدهم باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، غلامعلی حدادعادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین اختتامیه سلسله نشست های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه مهندسی حل مسأله از ویژگی بهارستانی ها در دوره دوازدهم باشد، اظهار کرد: در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سازوکارهایی تعیین می شود تا طبق آن سازوکار افراد اصلح برای مجلس دوازدهم مشخص شود.

وی بیان کرد: مهندسی حل مسأله در جامعه امروز ضروری است و باید افرادی با این ویژگی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه پیدا کنند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف سازند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید مراقبت کنیم تا در انتخابات پیش رو بهانه ایجاد نشود و تنها دنبال کار و رفع مشکلات باشیم.

باید افراد باانگیزه و خردمند وارد مجلس شوند حدادعادل اضافه کرد: مجلس یازدهم انقلابی است و ما می خواهیم مجلس دوازدهم انقلابی تر باشد؛ برای تحقق این امر باید افراد باانگیزه، باایمان، باتجربه، خردمند و اهل تفکر برای شرکت در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در 11 اسفندماه امسال، گفت: در نشست های آینده به نحوه پیشبرد اهداف و عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: مهندسی حل مسأله ویژگی مجلسی ها در دوره دوازدهم باشد

حدادعادل: مهندسی حل مسأله ویژگی مجلسی ها در دوره دوازدهم باشد