مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-27ورزشي

بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و آذربایجان در توافق وزرا


وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.

- وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه برگزاری هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو، وزرای ورزش ایران و آذربایجان با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار حمید سجادی با قدردانی از میزبانی آذربایجان از اجلاس وزرا، به نقش ورزش در ارتباطات کشورها اشاره و ابراز امیدواری کرد که تعاملات ورزشی بتواند به ارتباط هر چه بهتر دو کشور کمک کند.

او با اشاره به برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی در قونیه اظهار کرد: جو خوبی را به ویژه در ورزش بانوان در طول برگزاری این بازیها شاهد بودیم و این فضا را می توان در آذربایجان نیز مشاهده کرد.

وزیر ورزش و جوانان ایران به توسعه ورزش بانوان در کشور اشاره کرد و گفت: برنامه های گسترده ای را برای ورزش بانوان داریم و این آمادگی وجود دارد که بتوانیم در زمینه های مختلف ورزش بانوان با آذربایجان همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و آذربایجان در توافق وزرا

بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و آذربایجان در توافق وزرا