مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-24سياسي

تاکید دبیرکل هلال احمر بر برنامه ریزی دقیق برای امدادرسانی به زائران اربعین


دبیرکل هلال احمر با اشاره به ضرورت امدادرسانی به زائران اربعین گفت: با توجه به شرایط خاص امسال که وارد فصل گرم سال می شویم لازم است برنامه ها دقیق تر مدیریت شود.

- ایسنا/خوزستان دبیرکل هلال احمر با اشاره به ضرورت امدادرسانی به زائران اربعین گفت: با توجه به شرایط خاص امسال که وارد فصل گرم سال می شویم لازم است برنامه ها دقیق تر مدیریت شود.

یعقوب سلیمانی در سومین نشست اربعین 1402 خوزستان اظهار کرد: با توجه به رسالت هلال احمر، مهم ترین عامل برای موفقیت در ماموریت ها همدلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوشبختانه سنوات گذشته هلال احمر استان خوزستان توانسته عملیات امدادرسانی به زائران را به خوبی مدیریت کند اما با توجه به شرایط خاص امسال که وارد فصل گرم سال می شویم لازم است برنامه ها دقیق تر مدیریت شود.

دبیرکل هلال احمر با اشاره به بررسی موارد مطرح شده در نشست گفت: تمام تلاش مجموعه جمعیت هلال احمر بر خدمات دهی مطلوب به زائران امام حسین (ع)است.

در ادامه وحید شعبانی مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان به ارائه گزارش عملکرد عملیات اربعین سال گذشته پرداخت و ادامه داد: در تمامی نشست ها به بسیج امکانات تاکید شده و انتظار است همه بزرگواران این مساله را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دبیرکل هلال احمر بر برنامه ریزی دقیق برای امدادرسانی به زائران اربعین

تاکید دبیرکل هلال احمر بر برنامه ریزی دقیق برای امدادرسانی به زائران اربعین