مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-08اجتماعي

ادامه آلودگی هوای همدان تا یکشنبه/استفاده از ماسک در فضای باز


مسئول برنامه پایش کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ادامه وضعیت حضور گردوغبار در آسمان استان تا روز یکشنبه خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول برنامه پایش کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ادامه وضعیت حضور گردوغبار در آسمان استان تا روز یکشنبه خبر داد.

مهدی خدابخشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از روز سه شنبه 13 تیرماه توده گردوغبار از سمت مناطق غربی وارد استان شده است اما غلظت آن به نحوی نبود که شرایط خطرناکی ایجاد کند.

مسئول برنامه پایش کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه این وضعیت تا فردا ادامه دارد، تصریح کرد: در بدترین شرایط، وضعیت هوا فقط برای گروه های حساس، ناسالم بود.

وی یادآور شد: افزایش آلودگی هوا با توجه به وزش باد و ورود توده های گردوغبار از سمت نواحی مرکزی و غربی کشور را معمولاً در تابستان مشاهده می کنیم و متأسفانه تا دو ماه آینده این شرایط قابل پیش بینی است.

خدابخشی خاطرنشان کرد: توصیه ما این است که مردم و به ویژه سالمندان، نوزادان، کودکان، مادران باردار و بیماران تنفسی حتی الامکان از مواجهه با هوای باز اجتناب کنند و در منزل بمانند و پنحره های مشرف به فضای آزاد را ببندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آلودگی هوای همدان تا یکشنبه/استفاده از ماسک در فضای باز

ادامه آلودگی هوای همدان تا یکشنبه/استفاده از ماسک در فضای باز