مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-12حوادث

کلاهبرداری اینترنتی با رسید جعلی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد قصد فروش دوچرخه خود در سایت های خرید و فروش کالاهای دست دوم را داشته که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: شاکی در ادامه گفت دوچرخه خود را آگهی کردم و پس از دقایقی فردی خوش صحبت با بنده تماس گرفت و پس از توافق ابتدایی و اخذ آدرس به درب منزل ما مراجعه کرد و پس از مشاهده ی دوچرخه و توافق نهایی شماره کارت بانکی ام را گرفت و با اعلام مشخصات بنده و نشان دادن رسید پرداخت مبلغ مورد نظر در تلفن همراهش کالا را به همراه فاکتور خرید به وی دادم و بعد از بررسی حساب بانکی متوجه کلاهبرداری شدم.

وی افزود: تعداد دیگری از شهروندان نیز در خصوص سرقت به این روش به این پلیس مراجعه کردند و با شرح شکایتشان مشخص شد متهم همه این افراد مشترک است و تمام شکات این پرونده بدون اطمینان پیدا کردن از واریز وجه به حساب خود و صرفاً با مشاهده مشخصات خود در صفحه نمایشگر تلفن همراه متهم و نرم افزار رسیدساز جعلی اقدام به تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترنتی با رسید جعلی

کلاهبرداری اینترنتی با رسید جعلی