مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-10اجتماعي

کشمکش شهرداری و دانشگاه سیدجمال بر سر یک ساختمان


اسدآباد یکی از شهرهایی است که ازدیاد خودروهای شخصی و وسایل نقلیه و عرض کم معابر و فعالیت واحدهای صنفی و مشاغل پرمخاطب در خیابان های اصلی به ویژه در مرکز شهر وضعیتی نامطلوب و گره های ترافیکی در این شهر ایجاد کرده است.

- ایسنا/همدان اسدآباد یکی از شهرهایی است که ازدیاد خودروهای شخصی و وسایل نقلیه و عرض کم معابر و فعالیت واحدهای صنفی و مشاغل پرمخاطب در خیابان های اصلی به ویژه در مرکز شهر وضعیتی نامطلوب و گره های ترافیکی در این شهر ایجاد کرده است.

خودروهای شخصی تک سرنشین در کنار استقرار مدارس در خیابان های اصلی در ساعات شروع مدارس و ابتدای ظهر و شب صحنه هایی از ترافیک را در شهر اسدآباد موجب شده که نبود پارکینگ عمومی نیز در این گره های ترافیکی را می توان مزید بر این علت دانست.

در سال های اخیر همواره شهرداری اسدآباد و نیز مسئولان امر بر آن بوده اند تا با راهکاری مناسب معضل ترافیک این شهر را برای همیشه مرتفع کنند اما تاکنون این برنامه همچنان به صورت ابتر باقی مانده و حکایت ترافیک شهر اسدآباد به ویژه در مرکز این شهر همچنان باقی است ضمن اینکه کاهش بار ترافیکی موجود در شهر احداث پارکینک های عمومی و طبقاتی را بیش از گذشته در این شهر ضرورت می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش شهرداری و دانشگاه سیدجمال بر سر یک ساختمان

کشمکش شهرداری و دانشگاه سیدجمال بر سر یک ساختمان