مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-08سياسي

تعیین تکلیف اموال 22 ساله انبار تملیکی استان البرز


رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام مختومه شدن 1369 پرونده در انبارهای تملیکی استان آن را بخشی از اقدامات اجرایی در پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان برشمرد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام مختومه شدن 1369 پرونده در انبارهای تملیکی استان آن را بخشی از اقدامات اجرایی در پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات انجام شده به منظور عملیاتی کردن مصوبات شش گانه سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز با اعلام تشکیل شورای هماهنگی، پیگیری و اجرای دستورات و مصوبات ریاست قوه قضاییه در استان البرز بیان کرد: در این شورا که دبیری آن را یکی از معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان برعهده دارد 50 اقدام اجرایی برای 6 مصوبه این سفر پس از جلسات متعدد کارشناسی تهیه و تدوین شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه یکی از محورهای مصوبات این سفر تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی و پیگیری وضعیت اموال متروکه بوده است به تبیین برنامه ها و اقدامات اجرایی در این زمینه پرداخت و گفت: یکی از مشکلات جدی در خصوص این اموال، نبود بازدیدهای منظم توسط مسئولان مربوطه بود که بدین منظور تقویم بازدید میدانی مقامات قضایی و قضات و همچنین مسئولان تعزیرات حکومتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اموال 22 ساله انبار تملیکی استان البرز

تعیین تکلیف اموال 22 ساله انبار تملیکی استان البرز