مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-02سياسي

لزوم حفظ باند پروازی «دوشان تپه» برای استفاده در زمان حادثه و بحران


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باند پروازی دوشان تپه در منطقه 13 یکی از بهترین ذخایر اراضی تخلیه مجروحین در زمان حادثه و بحران در شهر تهران است و لذا کوتاه شدن این باند ظرفیت تخلیه مجروحین را کاهش داده که این امر در زمان بحران خود یک مشکل اساسی به وجود می آورد.

- لزوم حفظ باند پروازی دوشان تپه برای استفاده در زمان حادثه و بحران یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باند پروازی دوشان تپه در منطقه 13 یکی از بهترین ذخایر اراضی تخلیه مجروحین در زمان حادثه و بحران در شهر تهران است و لذا کوتاه شدن این باند ظرفیت تخلیه مجروحین را کاهش داده که این امر در زمان بحران خود یک مشکل اساسی به وجود می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران و در ادامه ارایه گزارش پروژه های محلات منطقه 13 با اشاره به موضوع باند پروازی دوشان تپه گفت: توافق خوبی از سوی شهرداری با مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده و امیدواریم مردم طعم خوب این خدمت را حس کنند؛ اما ضروری است که در این توافق بحث باند پروازی دوشان تپه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: من قبلا هم در این خصوص تذکر داده بودم و مجددا تذکر می دهم که باند پروازی دوشان تپه اگرچه استاندارد های لازم را برای پروازهای مسافرتی ندارد ولی در زمان بحران ( زلزله، جنگ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ باند پروازی «دوشان تپه» برای استفاده در زمان حادثه و بحران

لزوم حفظ باند پروازی «دوشان تپه» برای استفاده در زمان حادثه و بحران