مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-22اجتماعي

کیفیت هوای تهران در شرایط « قابل قبول»


 بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون (31 تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد.

-  بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون (31 تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با توجه به عدم وزش باد مؤثر همراه با آغاز تردد خودروها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می کند، هرچند با توجه به افزایش دما در ساعات بعدازظهر و احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن و نیز گسیل گردوخاک ناشی از وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات، کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

کاهش تندی باد تا ساعات پایانی شنبه(31 تیر) هم زمان با افزایش ترافیک شامگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در پاره ای از مناطق پرتردد را به دنبال دارد.

کاهش تندی باد تا صبح فردا ( 1 مرداد) و آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد را درپی دارد.

افزایش تندی باد در طول روز سبب پراکندگی آلاینده ها می شود، اگرچه افزایش دما در ساعات بعدازظهر می تواند سبب تولید و افزایش غلظت آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای تهران در شرایط « قابل قبول»

کیفیت هوای تهران در شرایط « قابل قبول»