مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-13اجتماعي

فراخوان تولید محتوای آموزشی برای جوانی جمعیت


نهضت سواد آموزی خراسان جنوبی، فراخوان تولید محتوای آموزشی سوادآموزی؛ در خصوص جوانی جمعیت، منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی احمدنژاد، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: نهضت سواد آموزی استان، فراخوان تولید محتوای آموزشی سوادآموزی؛ در خصوص جوانی جمعیت، منتشر کرد.

وی گفت: این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و بررسی چالش های کاهش جمعیت، منتشر شد وی افزود: سازمان نهضت سوادآموزی در نظر دارد با مشارکت مولفان، پژوهشگران، صاحبنظران و علاقه مندان استانی، محتوای آموزشی غنی و متنوع سوادآموزی را بومی سازی کند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد:  تهیه، تدوین، تولید و انتشار کتاب های بومی- محلی، ساده، متنوع، داستانی، مهارت محور و در چارچوب ویژگی های کتب آموزش بزرگسالان، ویژه ی دوره تحکیم سواد با موضوع جوانی جمعیت و با مشارکت مولفان، پژوهشگران، علاقه مندان وصاحبنظران استانی، از دیگر اهداف این فراخوان به شمار می رود.

دبیرکارگروه بهبودکیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب، در خصوص جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده افزود:علاقمندان می توانند محتوا های خود را بر اساس موضوعاتی نظیر تحکیم خانواده، جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تولید محتوای آموزشی برای جوانی جمعیت

فراخوان تولید محتوای آموزشی برای جوانی جمعیت