مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-28سياسي

مدعیان حقوق بشر مدافعان تروریسم هستند


مدعیان حقوق بشر، مدافعان تروریسم هستند و نفاق، دورویی و دروغگویی آن ها مشهود است.

- عزیز موسایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 60 باعث شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از بهترین یاران انقلاب شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این واقعه سند مظلومیت انقلاب است.

وی افزود: کمی تأمل در حادثه هفت تیر چند مطلب را برای ما روشن می سازد، اولین آن این است که انقلاب ایران چه دشمنان بدکینه ، به دور از انسانیت، جسور و بی رحمی داشته، که حاضر بودند برای سیاست، ناگهان در یک حادثه، این همه از مسئولان و نیروهای مؤمن یک کشور را به صورت یکجا نابود کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دومین مطلب آسیب ناپذیری انقلاب است که این حادثه به جای اینکه شعله انقلاب را خاموش و یا کم کند و یا مردم را از انقلاب و نزدیکی به آن بترساند باعث شد که حماسه مردم اوج بگیرد.

موسایی عنوان کرد: دشمن این ترور کور را انجام داد تا پایه های نظام را تضعیف کند، نمی خواست مردم نسبت به حفظ انقلاب مصمم تر و صفوف شان متحدتر شود اما به فرموده رهبر معظم انقلاب نه فقط منفذی نشد، بلکه منافذ دیگر هم بسته شد .

وی خاطرنشان کرد: سومین مطلبی که در خصوص حادثه 7 تیر می توان به آن پرداخت شهادت افراد برجسته، مؤمن و با صداقتی مثل شهید بهشتی بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان حقوق بشر مدافعان تروریسم هستند

مدعیان حقوق بشر مدافعان تروریسم هستند