مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-03سياسي

لزوم تبیین اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه


سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: آن چیزی که سبب ارتقای دانش و معرفت می شود مطالعه و توجه به فرهنگ کتابخوانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری صبح دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رشت با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی در ارتقای دانش اظهار کرد: در اسلام بارها به اهمیت مطالعه تأکید شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت دارای 12 کتابخانه نهادی، 190 هزار و 363 نسخه کتاب و 13 هزار و 942 نفر عضو دارد، افزود: امروز گسترش فضای مجازی جای کتاب و مطالعه را در جامعه گرفته است، در حالی که فضای مجازی و تبادل اطلاعات در آن گذرا و موقت است اما کتاب اطلاعات ماندگار دارد لذا باید اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه تبیین شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه عدم حضور و بی توجهی برخی از مدیران برای حضور در این جلسه را بیانگر بی توجهی به امر کتابخوانی عنوان کرد و ادامه داد: ما هر چه داریم از کتاب و کتاب خواندن است از زمانی که متولد می شویم در شکل گیری شخصیت ما از کودکی علاوه بر خانواده و محیط زندگی، آن چیزی که سبب ارتقای دانش و معرفت ما می شود، مطالعه و توجه به فرهنگ کتابخوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه

لزوم تبیین اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه