مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-27سياسي

جزییات تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان


معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان با هدف استفاده بهینه از فرصت خدمت مقدس نظام وظیفه دانش آموختگان داخل و خارج از کشور، - در راستای حل مسائل دستگاه های مختلف و تسهیل شرایط خدمت اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدصادق موحد با بیان این مطلب اظهار کرد: تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان با هدف استفاده بهینه از فرصت خدمت مقدس نظام وظیفه دانش آموختگان داخل و خارج از کشور، در راستای حل مسائل دستگاه های مختلف و تسهیل شرایط خدمت اعطا می شود.

وی افزود: دانش آموختگانی که آخرین مدرک تحصیلی خود را از خارج از کشور دریافت کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه همکاری با متخصصان خاج از کشور (https://connect.

isti.

ir) درخواست خود را ثبت کنند.

موحد ادامه داد: متقاضیان برگزیده (دانش آموختگان داخل و خارج از کشور) می توانند دوره خدمت نظام وظیفه خود را در قالب دوره آموزش نظامی و اجرای طرح پژوهشی یا انجام فعالیت‏ های فناورانه در شرکت‏ های دانش بنیان طی کرده و کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند.

معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: لازم است به این نکته اشاره کنیم که طرحی به نام امریه سرباز نخبه در بنیاد نخبگان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان

جزییات تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان