مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:272023-07-04اقتصادي

صنایع دستی سمنان جزیی از سوغات زیارت مشهد می شود


مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: صنایع دستی استان سمنان جزیی از سوغات زیارت و سفر به مشهد مقدس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیرمهدی حکیمی، مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: در سفر دو روزه به سمنان، بیش از 15 کارگاه تولید صنایع دستی و آثار 40 هنرمند بازدید و قرارداد خرید و ثبت سفارش ها با طرح و ایده های نو با محتوای رضوی برای آستان قدس رضوی بسته شد.

مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی با اشاره به تنوع فراوان و وجود ظرفیت های بالا در تولیدات صنایع دستی استان گفت: در بازدیدهایی که از کارگاه های شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و مهدی شهر انجام شد، در کنار دیگر آثار فاخر از ظریف ترین خشت سفالی جهان که مزین به نام مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است دیدن کردیم که این اثر شاخص قابلیت به نمایش گذاشتن در موزه آستان قدس رضوی را دارد.

حکیمی با اشاره به یکی از رسالت های مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی حمایت از هنرمندان است، افزود: آستان قدس رضوی به تولیدات منحصربه فرد و خاص صنایع دستی استان سمنان نگاه بلندمدت و مداوم دارد و ضمن اینکه آن را جزیی از سوغات زیارت و سفر مشهد قرار می دهد، از طرح ها و ایده های نو هنرمندان در خصوص تولید صنایع دستی و دست بافته هایی با مضمون آستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی سمنان جزیی از سوغات زیارت مشهد می شود

صنایع دستی سمنان جزیی از سوغات زیارت مشهد می شود