مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-03سياسي

صدور 237 مورد اظهارنامه صادراتی در خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه سال جاری، 237 مورد اظهارنامه صادراتی از مبادی خروجی خراسان جنوبی صادر شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه سال جاری، 237 مورد اظهارنامه صادراتی از مبادی خروجی خراسان جنوبی صادر شده است.

مهدی دستورانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برابر بند 15 ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 1396 مجلس شورای اسلامی، کنترل کیفی کالاهای صادراتی و وارداتی مشمول استاندارد اجباری به منظور جلوگیری از صدور کالاهای نامرغوب و همچنین فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین المللی بر عهده سازمان ملی استاندارد ایران است.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی تصریح کرد: هر کالایی که از مرزهای مشترک استان با دیگر کشورها وارد یا از آن خارج می شود، چنانچه مشمول استاندارد اجباری باشد، جهت ارزیابی انطباق آن کالا با استاندارد مربوط مورد ارزیابی قرار گرفته و از این رو بررسی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی در مبادی خروجی و ورودی به عهده ادارات کل استانی است.

دستورانی در خصوص صدور اظهارنامه مورد بررسی صادراتی و وارداتی در استان، ادامه داد: بر اساس برنامه تکلیفی هدف سازمان ملی استاندارد پیش می رویم و این اطمینان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 237 مورد اظهارنامه صادراتی در خراسان جنوبی

صدور 237 مورد اظهارنامه صادراتی در خراسان جنوبی