مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22اقتصادي

جزییات حمایت از معاملات بورس با کمک صندوق توسعه بازار سرمایه


مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه به جزییات انتشار اوراق تبعی اشاره کرد و گفت: حدود دو همت از این اوراق روز سه شنبه (28 تیر ماه) توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران آگهی شد و از امروز آماده فروش خواهد بود.

- مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه به جزییات انتشار اوراق تبعی اشاره کرد و گفت: حدود دو همت از این اوراق روز سه شنبه (28 تیر ماه) توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران آگهی شد و از امروز آماده فروش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قادر معصومی خانقاه به جزییات اوراق تبعی که از امروز در شرکت بورس تهران منتشر شد، اشاره و اظهار کرد: اوراق تبعی از نوع تامین مالی بوده و مبلغ آن معادل 50 هزار میلیارد ریال (پنج همت) است که این اوراق با سررسیدهای سه، شش، 9 و 12 ماهه بوده و نرخ بازگشت آن 25 درصد سالانه خواهد بود.

حدود دو همت از اوراق روز سه شنبه (28 تیر ماه) توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران آگهی شد و از امروز آماده فروش خواهد بود.

وی افزود: همچنین حدود یک همت هم روز چهارشنبه آگهی شد، بنابراین از فردا (یکشنبه) آماده فروش خواهند شد، مابقی هم تا آخر هفته جاری آگهی می شوند و به مرور به فروش خواهند رسید.

همه صندوق های سرمایه گذاری، طبق آگهی مندرج در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مجاز به خرید و نگهداری اوراق مذکور تا سرسید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت از معاملات بورس با کمک صندوق توسعه بازار سرمایه

جزییات حمایت از معاملات بورس با کمک صندوق توسعه بازار سرمایه