مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-25سياسي

برخورد جدی با مدیران خاطی در استخدامات سفارشی دستگاه های اجرایی لرستان


چنانچه مشاهده شود که فردی با عنوان نیروی شرکتی و خدماتی وارد دستگاهی شود و در قسمت اداری از آن استفاده کننند با مدیر خاطی برخورد جدی خواهد شد.

- ایسنا/لرستان بازرس کل لرستان گفت: چنانچه مشاهده شود که فردی با عنوان نیروی شرکتی و خدماتی وارد دستگاهی شود و در قسمت اداری از آن استفاده کننند با مدیر خاطی برخورد جدی خواهد شد.

دکتر سعید رازانی امروز چهارم تیرماه در جمع خبرنگاران لرستان در خصوص برخورد با مدیران و کارمندانی که ترک فعل کنند، اظهار کرد: با تمام کسانی که مرتکب ترک فعل و وظایف و مسئولیت های قانونی خود شوند و یا سهل انگاری کنند برخورد می شود.

وی اضافه کرد: برای افرادی که ترک فعل کنند مجازات های اداری و کیفری نظیر محرومیت از انتصابات، جزای نقدی، حبس، شلاق، اخراج، کسر از حقوق، توبیخ کتبی و تنزل از پست، مقام و گروه در نظر گرفته شده است.

بازرس کل لرستان با بیان اینکه رسانه ها چنانچه به سوء جریاناتی در ادارات برخورد کردند حتما به بازرسی استان اطلاع دهند، تصریح کرد: افراد می توانند با سامانه 136 و یا سایت سازمان بازرسی لرستان تخلفات را اطلاع دهند.

برخورد با استخدام های سفارشی در دستگاه های اجرایی لرستان رازانی درادامه با اشاره به استخدام های سفارشی در دستگاه های اجرایی لرستان، گفت: رسانه ها هرجا اطلاع پیدا کنند که مدیریا مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با مدیران خاطی در استخدامات سفارشی دستگاه های اجرایی لرستان

برخورد جدی با مدیران خاطی در استخدامات سفارشی دستگاه های اجرایی لرستان