مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05پزشكي

تلاش می کنیم پرداخت های پرستاری به عدالت نزدیک شود


معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان این که تلاش می کنیم تا پرداخت های پرستاری هرچه بیشتر به عدالت نزدیک شود، ولی اگر بخواهیم کارهای بزرگ انجام دهیم باید نگاهمان را به سمت خدمت بهتر به مردم برگردانیم، - در عین حال گفت: پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی از وظایف مهم حوزه پرستاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس عبادی در نشست توانمندسازی مدیران در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان گفت: هر لیدر در حوزه مسئولیتی خود باید چند نوع قدرت داشته باشد؛ قدرت تشویق و تنبیه که علیرغم سهل الوصول بودن بسیار مهم است.

قدرت تخصص که اگر به عنوان مدیر بخش، دانش فنی خوبی داشته باشید نفوذتان در زیرمجموعه بیشتر می شود.

وی ادامه داد: همه ما در یک تیم کار می کنیم و جزیره ای مستقل از نظام سلامت نیستیم پس تعاملات اجتماعی درون حرفه ای و برون حرفه ای، مانند تعامل با شورای شهر و فرمانداری و شهرداری باعث افزایش ضریب نفوذ یک لیدر می شود و قدرت اجتماعی او را بالا می برد که خوشبختانه این مهم در هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی خوی مشاهده می شود و نمایانگر توانمندی دیپلماسی رییس دانشکده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در ادامه به قدرت مرجعیت اشاره کرد و گفت: رفرنس باشید تا به عنوان نمادی از دانش و تجربه بتوانید مجموعه قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم پرداخت های پرستاری به عدالت نزدیک شود

تلاش می کنیم پرداخت های پرستاری به عدالت نزدیک شود