مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-02سياسي

امیرالمومنین(ع) پیچیده ترین مفاهیم را در قالب هنر آورده است


مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) پیچیده ترین مفاهیم را در قالب هنر آورده افزود: هنرمندان حوزوی نیز باید معارف اسلامی را در قالب های مختلف هنری ارائه کنند.

- قم- مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) پیچیده ترین مفاهیم را در قالب هنر آورده افزود: هنرمندان حوزوی نیز باید معارف اسلامی را در قالب های مختلف هنری ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی عصر یکشنبه در اختتامیه نهمین جشنواره هنر آسمانی که در مدرسه امام موسی کاظم (ع) برگزار شد در سخنانی با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: واقعه غدیر خم دارای مجموعه ای از امتیازات مختلف است و بیش از 20 نکته در معماری غدیر خم وجود دارد که ماندگاری این واقعه از مهم ترین آنان است.

مدیر حوزه های علمیه ابراز داشت: در راستای استمرار پیام غدیر موانع و سختی های بسیاری بوده است که پیامبر اسلام نسبت به این موضوع آگاهی داشت و به همین دلیل پیامبر اسلام این واقعه را به گونه ای معماری کردند که از این آفت به دور باشد.

مدیر حوزه های علمیه ابراز داشت: در واقعه غدیر هنر نیز نقش بزرگی ایفا می کند و اشعار شاعران و همچنین تاریخ نگاری های غدیر در راستای ماندگاری این واقعه بسیار تأثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرالمومنین(ع) پیچیده ترین مفاهیم را در قالب هنر آورده است

امیرالمومنین(ع) پیچیده ترین مفاهیم را در قالب هنر آورده است