مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-15سياسي

6هزار بنگاه معاملاتی املاک در آذربایجان غربی توسط بازرسان مسکن نظارت می شوند


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 6 هزار بنگاه مشاور املاک در سطح استان آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند که این صنف توسط بازرسان مسکن نظارت می شوند و روند بازرسی ها آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ،سید محسن حمزه لو در جلسه ساماندهی املاک مسکن که به ریاست دادستان مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: عزم مسوولان ساماندهی حوزه مسکن بوده و در سطح استان بازرسان مسکن و نمایندگان دستگاه های مربوطه اقدام به نظارت بر عملکرد بنگاه های مشاور املاک می کنند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار مسکن، اظهار داشت: هر 15 روز یک بار گزارش جمع بندی نظارت های حوزه مسکن در جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار آذربایجان غربی اعلام می گردد و به تبع آن نیز هر ماه یک بار این گزارشات جمع بندی شده، در جلسه شورایعالی مسکن کشور به ریاست، رییس جمهور بررسی می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: روند نظارت و بازرسی های حوزه مسکن به صورت کاملا برنامه ریزی شده انجام می گیرد چرا که یکی از سیاست های جدی دولت ساماندهی حوزه مسکن است.

حمزه لو ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای ساماندهی بازار مسکن در کل کشور بوده و در این راستا 203 هزار واحد مسکونی در سطح استان ساخته می شود و در بخش تامین زمین برای اجرای طرح نهض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6هزار بنگاه معاملاتی املاک در آذربایجان غربی توسط بازرسان مسکن نظارت می شوند

6هزار بنگاه معاملاتی املاک در آذربایجان غربی توسط بازرسان مسکن نظارت می شوند