مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-11حوادث

شهروندان جیرفتی در شناسایی سارقان کابل های برق همکاری کنند


مدیر امور برق شهرستان جیرفت از شهروندان و مشترکین خواست در راستای حفظ و حراست از شبکه برق نسبت به شناسایی و معرفی سارقان کابل های برق همکاری کنند.

- ایسنا/کرمان مدیر امور برق شهرستان جیرفت از شهروندان و مشترکین خواست در راستای حفظ و حراست از شبکه برق نسبت به شناسایی و معرفی سارقان کابل های برق همکاری کنند.

مجتبی شادجو در گفت و گو با ایسنا از سرقت کابل های برق در پیک بار و گرمای هوا به عنوان آسیب جدی به شبکه ابراز نگرانی کرد و از مردم خواست نیروی انتظامی و امور برق را در برخورد جدی با کسانی که در سیستم خدمات رسانی اختلال ایجاد می کنند همراهی نموده و افزود: متاسفانه شاهد سرقت کابل های برق هستیم که تا کنون مردم در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

وی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی همگام با پرسنل امور برق در حفاظت از شبکه برق رسانی در سطح شهرستان جیرفت بیان کرد: در حالی که امور برق به همراه نیروی انتظامی همه توان خود را برای جلوگیری از سرقت کابل های برق بکار گرفته، اما باز افراد سودجو با شگردهای مختلف در صدد آسیب به اموال عمومی آنهم در فصل تابستان هستند که بدون اغماض با آنها برخورد می شود.

شادجو همکاری مردم را در شناسایی و معرفی سارقان کابل های برق خواستار شد و گفت: تا کنون تعدادی از سارقان توسط مردم شناسایی و دستگیر شدند و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان جیرفتی در شناسایی سارقان کابل های برق همکاری کنند

شهروندان جیرفتی در شناسایی سارقان کابل های برق همکاری کنند