مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:532023-07-12اقتصادي

آغاز پایش توانمندی اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار


مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بهره مندی 276 هزار بانوی سرپرست خانوار از خدمات بهزیستی از آغاز طرح پایش وضعیت توانمندی خانوارهای تحت پوشش خبر داد.

- مدیرکل دفتر توانمندسازی بانوان سازمان بهزیستی کشور تشریح کرد آغاز پایش توانمندی اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بهره مندی 276 هزار بانوی سرپرست خانوار از خدمات بهزیستی از آغاز طرح پایش وضعیت توانمندی خانوارهای تحت پوشش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرجس خاتون اسعدی مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آغاز طرح پایش وضعیت توانمندی خانوارهای تحت پوشش، گفت: این پایش براساس پرسشنامه استاندارد، وضعیت توانمندی هر خانوار را در ابعاد روانی، اجتماعی و اقتصادی مشخص و نتایج آن مبنای برنامه ریزی ها و مداخلات تخصصی خواهد بود.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: با استفاده از نتایج پایش وضعیت توانمندی خانوارهای تحت پوشش توفیق دولت و بخش غیردولتی در تحقق اهداف مقوله رفاه اجتماعی کشور مضاعف و مسیر برای توانمندسازی و خروج از چرخه حمایتی هموارتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش توانمندی اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار

آغاز پایش توانمندی اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار