مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-02سياسي

تخلف دولت رییسی از اقدام راهبردی در توافق اسفند ماه ایران و آژانس


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف دولت رییسی از اقدام راهبردی در توافق اسفند ماه ایران و آژانس گفت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران خود را مکلف به همکاری و تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی در چارچوب مقررات پادمانی دانسته و با .

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف دولت رییسی از اقدام راهبردی در توافق اسفند ماه ایران و آژانس گفت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران خود را مکلف به همکاری و تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی در چارچوب مقررات پادمانی دانسته و با توجه به اینکه بر اساس تأکید رهبری معظم انقلاب نباید تعهدات فرا پادمانی را پبذیرد متأسفانه بر اساس بیانیه آژانس حدود 10 دوربین فراپادمانی در کارگاه تولید سانتریفیوژ در سایت اصفهان نصب شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کمیسیون محرز شد که توافق انجام شده بین سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی خلاف قانون و تاکیدات رهبری معظم انقلاب مبنی بر عدم تخطی از قانون اقدام راهبردی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و معاونان این سازمان گفت: این جلسه در چارچوب نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف دولت رییسی از اقدام راهبردی در توافق اسفند ماه ایران و آژانس

تخلف دولت رییسی از اقدام راهبردی در توافق اسفند ماه ایران و آژانس