مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-18بين الملل

واکنش پکن به تعلیق توافق غلات و حمله به پل کریمه


سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) با اشاره به حمله به پل کریمه گفت، ضرورت دارد که از وقوع حملات به زیرساخت ها و تاسیسات غیرنظامی اجتناب شود.

- سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) با اشاره به حمله به پل کریمه گفت، ضرورت دارد که از وقوع حملات به زیرساخت ها و تاسیسات غیرنظامی اجتناب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز دوشنبه کمیته ملی مقابله با تروریسم روسیه اعلام کرد، کی یف یک حمله تروریستی علیه پل کریمه انجام داد و در آن از دو زیردریایی بدون سرنشین استفاده کرد.

بخش ماشین روی این پل تخریب شده، دو بزرگسال کشته و یک کودک زخمی شده است.

مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: طرف های مرتبط باید از حمله به تاسیسات و زیرساخت های مدنی اجتناب کرده، امنیت غیرنظامیان را تامین و قوانین بشری بین المللی را رعایت کنند.

وی ادامه داد، پکن امیدوار است که تمامی طرف های درگیر اقداماتی را برای یافتن راه حل های سیاسی این بحران انجام داده و به صورت مشترک در کاهش این وضعیت همکاری کنند.

این دیپلمات خاطرنشان کرد: چین امیدوار است که شرکت کنندگان در توافق غلات بتوانند به صورت مناسبی مساله امنیت جهانی غذا را با استفاده از گفت وگو و رایزنی حل و فصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پکن به تعلیق توافق غلات و حمله به پل کریمه

واکنش پکن به تعلیق توافق غلات و حمله به پل کریمه