مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-26حوادث

تعقیب و گریز دلهره آور پلیس و سارق خودرو در خیابان های تهران (فیلم)


بررسی های اولیه کارآگاهان نشان می داد، خودروی پراید چندی قبل از جنوب تهران به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور از سوی پلیس صادر شود.

- وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان نشان می داد، خودروی پراید چندی قبل از جنوب تهران به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: سرنشین خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به یک راکب موتورسیکلت عبوری آسیب وارد کرد و به هشداری کارآگاهان بی توجه بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهم شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری مرد جوان شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید اموال  مسروقه کشف شده است، گفت : متهم پس انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و سرقت های دیگر خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب و گریز دلهره آور پلیس و سارق خودرو در خیابان های تهران (فیلم)

تعقیب و گریز دلهره آور پلیس و سارق خودرو در خیابان های تهران (فیلم)