مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 00:052023-07-19پزشكي

اهدای یک دستگاه آمبولانس مجهز به منطقه هزار جریب بهشهر


در راستای ارتقاء سلامت بخش محروم هزار جریب شهرستان بهشهر، به همت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی استان مازندران یک دستگاه آمبولانس مجهز به دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهدا شد.

- ایسنا/مازندران در راستای ارتقاء سلامت بخش محروم هزار جریب شهرستان بهشهر، به همت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی استان مازندران یک دستگاه آمبولانس مجهز به دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهدا شد.

فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شامگاه 28 تیرماه در مراسم اهدای این امبولانس ضمن قدردانی از همکاری های مشترک بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در رفع محرومیت استان، خواستار ادامه روند محرومیت زدایی در دیگر بخش های حوزه سلامت شد.

غلامی با بیان اینکه این آمبولانس مجهز، به مثابه یک بیمارستان یک تخته عمل می کند، گفت: این آمبولانس مجهز به همه امکانات پزشکی است و با توجه به شرایط حاد جاده ای و دردسترس نبودن امکانات و تجهیزات؛ تامین این آمبولانس نیاز اساسی منطقه محروم هزار جریب بهشهر بود.

میرجعفری نماینده بنیاد علوی در استان نیز با بیان اینکه بخش هزار جریب از مناطق محروم مازندران است، بیان کرد: تمام دغدغه دو نهاد بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی محرومیت زدایی جهت رفاه حال مردم است و اولویت توسعه زیرساخت های منطقه شرق استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک دستگاه آمبولانس مجهز به منطقه هزار جریب بهشهر

اهدای یک دستگاه آمبولانس مجهز به منطقه هزار جریب بهشهر