مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-09بين الملل

جنین رأس الثوره فلسطین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون «یادداشت روز کهیان» با عنوان «جنین رأس الثوره فلسطین» نوشت: حمله دوشنبه هفته پیش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین یک رخداد مهم و یک تحول در درگیری های رژیم کودک کش اسراییل و فلسطینی ها می باشد.

- حمله دوشنبه هفته پیش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین یک رخداد مهم و یک تحول در درگیری های رژیم کودک کش اسراییل و فلسطینی ها می باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کهیان با عنوان جنین رأس الثوره فلسطین نوشت: حمله دوشنبه هفته پیش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین یک رخداد مهم و یک تحول در درگیری های رژیم کودک کش اسراییل و فلسطینی ها می باشد.

اگرچه در طول سال های گذشته، جنین بار ها مورد حملات واقع شده است، اما سطح و حجم اقدامات هفته پیش رژیم جنایتکار با اقداماتی که در حد فاصل خرداد 1381/ ژوئن 2002 تا پیش از این انجام داده بود، قابل مقایسه نیست.

یورش رژیم با بهره گیری از حدود 1000 نیروی نظامی و دست کم 150 خودرو زرهی به یک منطقه محدود، یک رخداد جدید به حساب می آمد و از این رو واکنش هایی را درپی داشت.

در این بین سؤالاتی وجود دارد؛ این حمله به چه دلیل صورت گرفته است؟ رژیم صهیونیستی چه دستاوردی داشته؟ و افق این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنین رأس الثوره فلسطین

جنین رأس الثوره فلسطین