مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-23سياسي

هیچ واحد تولیدی به دلیل داشتن پرونده قضایی تعطیل نشده است


رییس کل دادگستری لرستان بر تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: در سال گذشته هیچ واحد تولیدی به دلیل داشتن پرونده قضایی و اجرای حکم تعطیل نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سعید شهواری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: این شهدای گرانقدر نقش مهم و ارزنده ای در تثبیت انقلاب اسلامی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی دارای شخصیت برجسته و ماندگاری بود که بدون تردید از ارکان و عناصر اصلی انقلاب اسلامی محسوب می شد.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه شهید بهشتی از چهره های درخشان فکری و سیاسی کشور بود، افزود: مجاهدت های این شهید طی سالیان متمادی در به ثمر رسیدن نهضت و تحکیم نظام جمهوری اسلامی نقشی پر رنگ و موثر است.

شهواری بیان داشت: امید می رود سیره سیاسی و اجتماعی و روش شهید در تربیت نیروها و بالنده کردن افراد جامعه همچنان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی به وضعیت دادگستری لرستان در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: 372 هزار و 276 فقره به دادگستری استان وارد شد که 377 هزار مورد آن مختومه شد که نشان دهنده عملکرد مثبت این مجموعه در سال 1401 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی به دلیل داشتن پرونده قضایی تعطیل نشده است

هیچ واحد تولیدی به دلیل داشتن پرونده قضایی تعطیل نشده است