مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-16سياسي

توجه به الزامات ایمنی برق در ایام محرم و صفر


مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات توزیع نیروی برق فارس با اشاره به رسیدن ایام محرم و اهمیت برپایی باشکوه آیین های مرتبط با آن، بر لزوم توجه به نکات ایمنی در برپایی خیمه و موکب و پاتوق های ویژه عزاداری، - به ویژه موضوعات مرتبط با برق، تاکید کرد.

وحید قاضی پور یکشنبه 25 تیر به خبرنگاران گفت: در ایام محرم و صفر، مردم با اشتیاق خدمت در ساحت اباعبدالله الحسین(ع)، اقدام به ایجاد مراکزی برای برپایی مراسم عزاداری می کنند، لذا ضمن اعلام آمادگی توزیع برق فارس برای همکاری در تامین برق پاتوق ها و خیمه ها و موکب ها، ضرورت رعایت همه نکات ایمنی برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی ناشی از تامین برق ناایمن، تاکید داریم.

او، استفاده از اتصالات و تجهیزات ایمن و استاندارد، خودداری از اقدام برای ایجاد اتصال کابل به شبکه برق، نصب نکردن پرچم، المان و .

در حریم شبکه های هوایی برق و رعایت نکات ایمنی در تامین برق را متذکر شد و گفت: هیئات مذهبی از ایجاد پاتوق و نصب داربست در محدوده حریم شبکه و جوشکاری روی پایه های شبکه و صعود افراد غیرمجاز از تاسیسات برق رسانی برای نصب هرگونه پرچم، پلاکارد و بنر خودداری کنند.

قاضی پور یادآورشد: با توجه به بالا بودن دمای هوا در این فصل از سال و نیاز به استفاده از سیستم سرمایشی در مساجد و تکایا، لزوما باید مدیریت مصرف برق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به الزامات ایمنی برق در ایام محرم و صفر

توجه به الزامات ایمنی برق در ایام محرم و صفر