مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-05سياسي

حال کتاب آذربایجان شرقی بد نیست


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حال کتاب استان بد نیست اما نیاز به توجه بیشتر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن گلی عصر روز چهارشنبه، در مراسمی که به مناسبت روز قلم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان شرقی جز پنج استان اول کشور در حوزه نشر کتاب است و همواره میان استان های برتر کشور بوده است و از منظری حال کتاب استان بد نیست اما از منظر دیگر به نسبت نوع نگاه فاخر بزرگان کشور و رهبر معظم انقلاب، پیشینه تبریز و از منظر اندیشه ای مانند تمام حوزه ها، حوزه کتاب نیاز به غنای بیشتر و توجه بیشتری دارد.

وی ادامه داد: خلایی در استان وجود دارد که تشکل فراگیری فارغ از نوع نام و شکل آنکه به صورت غیر دولتی فعالیت کند، شکل نگرفته است که نویسندگان یکجا جمع شده و مسائل و مشکلات خود را بیان کنند و فکر و اندیشه آنها تبیین شود.

وی افزود: هرکس به اندازه بضاعت خود تلاش کرده و موفق می شود و آذربایجان شرقی بنابه عقبه خود باید جزو استان های حاذق در حوزه نویسندگی و کتاب باشد، اما به هر دلیلی فاقد این مجموعه است و وظیفه ما بستر سازی برای تحقق این مسئله است و با اهتمام اهل کتاب و قلم، ما هم پای کار هستیم تا این خلأ برطرف شده و آذربایجان شرقی صاحب تشکلی در این حوزه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال کتاب آذربایجان شرقی بد نیست

حال کتاب آذربایجان شرقی بد نیست