مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 21:502023-06-30بين الملل

هادی العامری: ایران خون های پاکی در راه محافظت از عراق داد


هادی العامری، رییس ائتلاف الفتح عراق با تمجید از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق گفت که ایران خون های پاکی در این راه داد و در راس آن ها فداکاری های شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس ائتلاف الفتح عراق از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در جنگ با داعش تمجید کرد.

ایرنا به نقل از شفق نیوز نوشت: هادی العامری، رییس ائتلاف الفتح عراق امروز در یک سخنرانی در استان ذی قار تاکید کرد که ایران با مشارکت در جنگ با گروهک تروریستی داعش، نقش بزرگی در محافظت از عراق ایفا کرد.

وی گفت که دشمنان گمان می کردند با حمله داعش، عراق دیگر به پایان رسیده است اما مرجعیت دینی با فتوای جهاد کفایی خود تمام توطئه ها را شکست داد.

العامری خاطرنشان کرد که به لطف فتوای جهاد کفایی، الحشد الشعبی تشکیل شد و این امر منجر به همکاری و هماهنگی میان تمام نیروهای مسلح و عبور از فرقه گرایی ها در عراق شد.

وی با تمجید از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق گفت که ایران خون های پاکی در این راه داد و در راس آن ها فداکاری های شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

هادی العامری پیش از این نیز در پیامی به مناسبت صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت الله سیستانی گفت: باید از جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان تشکر کنیم که در جنگ با تروریسم در کنار برادران عراقی خود ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی العامری: ایران خون های پاکی در راه محافظت از عراق داد

هادی العامری: ایران خون های پاکی در راه محافظت از عراق داد