مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-04پزشكي

پلمب 44 مرکز غیرمجاز در فارس/ جمع آوری 20 دستگاه لیزر


دبیر کمیسیون ماده 11 تعزیرات بهداشتی درمانی علوم پزشکی شیراز گفت: طی یک سال گذشته 44 مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و زیبایی در فارس پلمب شده است.

- ایسنا/فارس دبیر کمیسیون ماده 11 تعزیرات بهداشتی درمانی علوم پزشکی شیراز گفت: طی یک سال گذشته 44 مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و زیبایی در فارس پلمب شده است.

علیرضا حسن آبادی سه شنبه 13 تیر به خبرنگاران گفت: متخلفان اصلی در زمینه ارائه خدمات زیبایی، پزشکان نیستند بلکه کسانی هستند که بدون داشتن مدرک و مجوز، اقدام به برپایی مراکز و اماکنی برای ارائه اینگونه خدمات می کنند.

حسن آبادی با اشاره به اینکه اخیرا شخصی در شهرجدید صدرا با مراجعه به یک خانه، تحت عمل جراحی لیپوساکشن (چربی زدایی) قرار گرفته و با عفونت و مشکلات شدید جسمی به مراکز تخصصی مراجعه کرده است، گفت: یکی از عوامل اثرگذار بر اقبال شهروندان به سمت دریافت خدمات از مراکز غیرمجاز، ناآگاهی از عوارض و عواقب بسیار خطرناک آن است.

او با اشاره به اینکه دریافت اطلاعات غلط و فریبنده از طریق فضای مجازی یا دیگر شیوه های اطلاع رسانی، در این امر موثر بوده است، گفت: سال گذشته 2638 پرونده توسط این کمیسیون در خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 44 مرکز غیرمجاز در فارس/ جمع آوری 20 دستگاه لیزر

پلمب 44 مرکز غیرمجاز در فارس/ جمع آوری 20 دستگاه لیزر