مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-15اجتماعي

ادامه فعالیت های عمرانی و اجرایی در میانکاله


سرپرست دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی و اجرایی در میانکاله ادامه دارد، گفت: متخلفان سعی بر دور زدن قانون دارند.

- سرپرست دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی و اجرایی در میانکاله ادامه دارد، گفت: شواهد نشان می دهدسرمایه گذاران پروژه افراد با نفوذی هستند.

سعید کریمی، سرپرست دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت میانکاله اظهار داشت: به محیط زیست استان اعلام کرده ایم که پیگیری حقوقی و قضایی به صورت کامل صورت گیرد به عبارتی هم در سطح شهرستان، هم استان و هم ملی این قضیه در حال پیگیری است.

وی در پاسخ به اینکه آیا پاسخ نامه های محیط زیست داده شده است؟ افزود: خیر البته قرار هم نیست نامه پاسخ داده شود بلکه باید جلوی تخلف گرفته شود شواهد موید این است که فعالیت های عمرانی و اجرایی کماکان ادامه دارد و بتون ریزی هم صورت گرفته است که البته می گویند اقدام در راستای پس گرفتن زمین است ولی به هر حال ما آنها را اقدامی برای ساخت مجتمع قلمداد می کنیم.

کریمی ادامه داد: شواهد نشان می دهدسرمایه گذار این پروژه افراد با نفوذی هستند و زد و بندهایی صورت گرفته است در بسیاری از موضوعات مانند مسائل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت های عمرانی و اجرایی در میانکاله

ادامه فعالیت های عمرانی و اجرایی در میانکاله