مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-15اقتصادي

شهرستان بهار پتانسیل تولید تایر سنگین را دارد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: شهرستان بهار پتانسیل تولید تایر سنگین را دارد که در همین رابطه مذاکرات اولیه انجام شده و مواد اولیه و نخ های تایر را می توان از ملایر و کیان کرد تأمین کرد.

- ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: شهرستان بهار پتانسیل تولید تایر سنگین را دارد که در همین رابطه مذاکرات اولیه انجام شده و مواد اولیه و نخ های تایر را می توان از ملایر و کیان کرد تأمین کرد.

احمد شانیان شنبه 24 تیرماه در جلسه بررسی کشت فراسرزمینی و رسیدگی به مشکلات این شهرستان که با حضور معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و برخی از مدیران استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استان همدان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و امیدواریم از ظرفیت فروشگاه های اتکا بتوانیم استفاده خوبی داشته باشیم .

وی با اشاره به تولید پوشاک روستای کردآباد و تولید جوراب روستای لتگاه تصریح کرد: در این رابطه اداره کل صمت استان این آمادگی را دارد، با عقد یک قرارداد فروشگاه های اتکا بتوانند به صورت مویرگی حتی با برند خود، تولیدات این روستاها را در کشور توزیع کنند ضمن اینکه محصولات تولید شده این روستاها از نظر کیفیت و قیمت در نوع خود بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان بهار پتانسیل تولید تایر سنگین را دارد

شهرستان بهار پتانسیل تولید تایر سنگین را دارد