مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-05سياسي

خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد


«اسقف اعظم گریگور چیفتچیان» خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

- تبریز- اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در متن این بیانیه آمده است: عمل وقیحانه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رفتار اسلام ستیزانه در کشور سوئد جان و روح همه عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر در جهان غرب بر جای گذاشت.

در این بیانیه با اشاره به اینکه دشمنان ادیان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده اند، اظهار شده است: به یقین این جسارت بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین های آشکاری است که در سال های اخیر و در سایه حمایت های صهیونیسم جهانی صورت گرفته است.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان خاطرنشان کرده است: در مکتب مقدس اسلامی، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آنها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده اند.

چیفتچیان با بیان اینکه انتشار خبر تأسف بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل ما و تمام انسان های آزاده دنیا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد

خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد