مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:242023-07-04حوادث

دستگیری مدیران 80 صفحه و کانال مجازی در حوزه کنکور


رییس پلیس فتا فراجا از دستگیری 32 نفر از مجرمان فعال در حوزه کنکور که مدیریت 80 فقره صفحه و کانال مجازی را بر عهده داشتند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار وحید مجید، ضمن تشریح این خبر با توجه به اهمیت آزمون کنکور سراسری از ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه ها در جهت ارتقاء امنیت برگزاری آزمون سراسری و جلوگیری از پدیده تقلب یا هر گونه سوء استفاده در این حوزه خبر داد.

وی ادامه داد: همانند سال های گذشته برخورد قانونی با مجرمان فعال در زمینه تقلب در آزمـون های فضای مجازی به خصوص آزمون نوبت تیر ماه جاری کنکور سراسری در قالب طرح ویژه ای در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است.

این مقام ارشد سایبری افزود: برابر پایش های صورت گرفته در فضای مجازی و اشرافیت این پلیس در شبکه های اجتماعی، تارنماها و صفحات و کانال های فعال تحت عناوین فروش سؤالات کنکور و فروش تجهیزات تقلب که غالباً با انگیزه و هدف کـلاهبرداری از داوطلبان و خانواده های آنان در حال فعالیت بوده، احصاء شده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا افزود: برابر اقدامات عملیاتی و قانونی صورت گرفته از سوی واحدهای پلیس فتا در استان ها تاکنون تعداد 32 نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت 80 فقره صفحه و کانال را بر عهده داشتند شناسایی و دستگیر شده و تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مدیران 80 صفحه و کانال مجازی در حوزه کنکور

دستگیری مدیران 80 صفحه و کانال مجازی در حوزه کنکور