مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-05فرهنگي

نگرانی مرضیه برومند از ناهنجاری های اطراف تئاتر شهر


مرضیه برومند با اشاره به اینکه نمایش عروسکی عامل تعقل و تفکر است، بر لزوم تعریف دوباره ای از حریم تئاتر شهر برای حفظ سلامت روانی و امنیت محیطی در فضای باز این مجموعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مرضیه برومند، بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر عروسکی، شب گذشته با حضور در نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، به تماشای نمایش 280مین شب سال به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین در تالار سایه نشست.

این هنرمند پس از پایان اجرای این اثر نمایشی که روایتگر و بازگویی زندگی یکی از غواصان شهید در عملیات کربلای چهار در فضایی انسانی و لطیف و عاشقانه بود، با کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و هادی حجازی فر (دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران-مبارک) دیدار کرد.

برومند با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره نمایش های عروسکی تهران_ مبارک گفت: به هادی حجازی فر، اداره کل هنرهای نمایشی و تمامی اعضای ستاد برگزاری خسته نباشید می گویم که این دوره از جشنواره را با نظم، قدرت و برنامه ریزی اجرایی کردند.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری این رویداد بزرگ هنری گفت: تئاتر و به ویژه نمایش عروسکی پیش از اینکه به شورونشاط جامعه منجر شود، باید دلیلی باشد برای تعقل و تفکر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مرضیه برومند از ناهنجاری های اطراف تئاتر شهر

نگرانی مرضیه برومند از ناهنجاری های اطراف تئاتر شهر